L
L
O
O
A
A
D
D
I
I
N
N
G
G
auto transporta pārvadāšana
Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image

Transporta un loģistikas uzņēmuma Kurbads eksotisko auto novietnē uz mirkli pazibējusi spilgti zila krāsa. Tas nozīmē, ka pie horizonta parādījies kāds neikdienišķs un ātrs spēkrats. Līdz 90 eksemplāru tirāžai ierobežotais sporta automašīnas Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition izlaidums ir labs iemesls atskatīties uz vairāk nekā 40 gadus garo japāņu coupe vēsturi: no pašas pirmās paaudzes, kam vēl bija kopīgas virsbūves daļas ar Toyota Celica līdz 90. gadu “Porsche beater” ar episko divturbīnu rindas “sešinieku”.

SĀKUMS. MAZLIET LABĀKA CELICA

Toyota Supra tika izstrādāta 70. gadu beigās kā dārgāka jau agrāk iznākuša un vēlāk ne mazāku popularitāti iemantojuša divdurvju modeļa Celica modifikācija. Modelis tā arī saucās – Toyota Celica Supra, kur otrais vārds aptuvenā tulkojumā bija jāsaprot kā “pārspēt” vai “pārsniegt”. Lai gan vizuāli abi modeļi bija ļoti līdzīgi, Supra patiešām pārspēja Celica izmēros, aprīkojumā un motora tilpumā. 2,6 litru sešcilindru dzinējs ar 110 ZS bija pirmais Toyota motors ar elektronisko degvielas iesmidzināšanu.

Nabassaite, kas vienoja Supra un Celica, tika pārgriezta vien 80. gadu otrajā pusē, kad klajā nāca jau trešā modeļu paaudze A70. Toyota Celica iekāpa priekšpiedziņas sliedēs, no kurām nekad tā arī vairs nenoleca, kamēr Supra saglabāja klasisko piedziņu.

Supra bija krietni dārgāka par līdzīgu Celica, turklāt Japānā sešcilindru modeļa īpašniekiem ik gadu bija jāšķiras no lielākas summas nodokļos. Lai gan kupejai bija pilnībā neatkarīga piekare un disku bremzes visiem riteņiem, joprojām varētu rasties jautājums, kādēļ tā nopūlēties, ja rezultāts tik un tā nebija sevišķi straujš automobilis? Atbilde ir Datsun Z-Car, ko Toyota dedzīgi vēlējās pārspēt, it sevišķi turīgajā ASV tirgū. Taču Supras karjeras sākums iznāca gauss arī pēc pārejas uz lielāku 2,8 litru dzinēju. Viens no interesantākajiem pirmās paaudzes modeļa atzariem bija Celica XX. Tā jauno kupeju dēvēja Japānas tirgū, un tiek apgalvots, ka 1981. gadā XX kļuva par pirmo automašīnu pasaulē ar “elektronisku navigācijas kompjūteru.” Tomēr kopumā Celica Supra bija un palika vecišķs un smagnējs auto ar hroma kilogramiem vietā un nevietā, šauru riteņu bāzi un maziem diskiem.

Photo
Photo

LABVĒLĪGAIS TIPS JEB SUPRA P

Pieejamu japāņu sporta automašīnu pircēju acis biežāk sāka kavēties pie Supras tās otrajā paaudzē jeb A60. Lai gan modelis joprojām saucās Celica Supra, dārgākais atzars tika vizuāli izcelts ar paceļamiem lukturiem. Tie 80. gadu pusaudžus padarīja vai trakus. Lai gan dzinēji un ātrumkārbas būtiski nemainījās, Supra pamazām sāka izskatīties pēc kā pārāka, turklāt Toyota aktīvi lika lietā vēl pirmajā paaudzē aizsākto sadarbību ar Lotus. Komplicētais darījums ar britiem ļāva ieviest Suprā vērtīgus balstiekārtas pilnveidojumus. Ieguldījums beidzot sāka nest augļus. Ziemeļamerikā vien tika pārdotas vairāk nekā 115 000 Celica Supra, un automašīna pat nopelnīja pāris godalgas. Atkarībā no kontinenta un valsts, Toyota piedāvāja vienu no Celica Supra izpildījumiem – L-type jeb Luxury type un P-type jeb Performance type, vai abus. Kā viegli iedomāties, apakšmodeļi pārsvarā atšķīrās ar dekoratīvajām detaļām un komforta aprīkojumu. Modernizācijas gaitā aprīkojuma īpatnības pamazām samežģījās līdz mūsdienās neiedomājamiem labirintiem. Tā piemēram, vienam tipam jau standartā bija elektroniska mērskalu kombinācija ar borta datoru, savukārt otrai tika lukturu mazgātāji, kādu pirmajai nekad nebija utt. Paliksim pie tā, ka par posteru varoni kļuva P-Type ar spārnu paplašinājumiem un citiem imidžu spēcinošiem dekoriem.

TUVU PILNĪBAI

Nabassaite, kas vienoja Supra un Celica, tika pārgriezta vien 80. gadu otrajā pusē, kad klajā nāca jau trešā modeļu paaudze A70. Toyota Celica iekāpa priekšpiedziņas sliedēs, no kurām nekad tā arī vairs nenoleca, kamēr Supra saglabāja klasisko piedziņu. Dzinēju darba tilpumi un jaudas auga – līdz pat 3 litriem un 270 zirgspēkiem. Paātrinājums līdz 100 km/h nu jau pilnībā komfortabli iekārtojās sešu sekunžu robežās, bremžu sistēma iemantoja ABS, un platajā virsbūvē atradās vieta A veida sviru piekarei ne tikai priekšā, bet arī aizmugurē. Turbo modeļiem varēja piepirkt ierobežotas berzes diferenciāli un regulējamus amortizatorus. Mērķtiecīgā, stūros viegli noapaļotā virsbūve pamazām pārtapa par japāņu sporta automašīnas ikonu, atviļot Camaro un pat Corvette klientus. Sacīkšu homologācijas nolūkos uzbūvētā Supra Turbo A kļuva par retu kulta modeli, jo 500 automašīnu skaitā oficiāli bija pieejama tikai Japānas tīrgū. Toyota bija ceļā uz ideālo coupe. Taču virsotne vēl bija tikai priekšā.

NEPANESAMI DĀRGĀ VIRSOTNE

Jau 90. gadu sākumā, kad Supra A70 tirdzniecība vēl vedās gluži labi, uzreiz vairākas darba grupas ķērās pie nākamās paaudzes prototipa izstrādes. Iekšējā konkursā par labāko tika atzīta Aiči Tehniskā centra koncepcija, kas bija negaidīti drosmīga pat šīs desmitgades plašajām iespējām. Ierasto ķīļveida formu aizstāja agresīva plūdlīnija ar integrētu antispārnu, funkcionālām gaisa atverēm sānos un īpašu platu šķērsbāzi. Lai padarītu automašīnu vieglāku, tās konstrukcijā plaši tika izmantots alumīnijs un pat magnijs. Tā kā jaunā Supra tika ražota uz saīsinātas luksuskupejas Lexus SC platformas, tā bija 34 cm īsāka par priekšteci un svēra par 90 kg mazāk. Taču īstu vētru sacēla motors. Maksimālā izpildījumā twin turbo dzinējs attīstīja 326 zirgspēkus, kas ļāva bez pūlēm pārspēt ne tikai tiešos konkurentus kā Nissan 300ZX Turbo un pat superauto Honda NSX, bet notēmēt uz sporta automašīnu olimpu, kurā tolaik netraucēti valdīja Porsche. Ar paātrinājumu 4,6 sekundes līdz 100 km/h vien tomēr nepietika, lai pārspētu Štutgarti, taču Toyota “iekoda” Porsche, uzrādot īsāku bremzēšanas ceļu no pilna ātruma. Supras bremžu spēks bija patiesi unikāls (bremžu diski bija lielāki nekā Corvette ZR-1), un savienojumā ar teju granītā cirstu strukturālo stiprību, A80 bija automašīna ar neaizmirstamu vadāmību. Diemžēl par šo sniegumu bija jāmaksā vārda tiešā nozīmē augsta cena. Tikai sešus gadus kopš A70 paaudzes Supra jau maksāja vismaz divas reizes vairāk. Pircējiem, kas Toyota uzskatīja par praktisku un uzticamu marku par pieņemamu cenu, high – performance modelis šķita nesaprātīgs ieguldījums. Kāpjošs jēnas kurss eksporta tirgos padarīja Supra vēl dārgāku, bet daudzviet jaudīgais dzinējs vairs neiekļāvās jaunajās izmešu normās. Gala rezultātā pat lielākajā Toyota Supra tirgū ASV to pārdeva desmit reizes mazāk nekā iepriekšējo modeli. 90. gadu beigās sporta kupeju tirgus sāka panīkt, un Toyota nolēma pārtraukt Supra ražošanu pavisam, kā vēlāk noskaidrojās, uz daudziem gadiem. Savulaik nenovērtētais Supra A80 tagad ir dārgs kolekcionāru intereses objekts, un viena no augstvērtīgākajām japāņu sporta automašīnām, kāda jebkad radīta.

PREZIDENTA PAVĒLE UN BMW

Suprai bija lemts snaust Ērkšķrozītes miegā vismaz desmit gadus. 2012. gadā “tautas kupejas” Toyota GT86 galvenais inženieris Tecuja Tada sarunā ar presi nejauši atklāja, ka Toyota prezidents un automobiļu entiuziasts Akio Toijoda pavēlējis pēc iespējas ātrāk izgatavot Supra pēcteci. 2014. gada Detroitas motoršovā demonstrētais konceptauto FT-1 radīja pirmo priekšstatu par gaidāmā modeļa aprisēm, taču projekta galīgā īstenošana izrādījās pilnībā negaidīta. Toyota radīja jauno Supra sadarbībā ar BMW, par pamatu liekot rodsteru Z4. Fakts, ka Z4 ir drīzāk grand tourer, ātra pastaigu/ceļojumu mašīna, nevis tīrasiņu sporta auto, japāņus nemulsināja ne mazākajā mērā. Pieškirt Suprai raksturu tika uzdots GR jeb Gazoo Racing divīzijas inženeriem, un tā XXI gs. 20 gadu sākumā pasaule ieraudzīja pilnīgi jaunu Supra. Maksimālais sniegums no BMW 3 litru twin-turbo dzinēja ir 387 ZS, kas ļauj GR Supra uzrādīt cienījamu paātrinājumu zem četrām sekundēm, taču savs piekritēju loks izveidojies arī modeļa variantam ar vieglāku četrcilindru dzinēju. Tieši uz tā bāzes 2020. gadā tapa Supra Fuji Speedway Edition sērija, ko Eiropā izlaida 200 automašīnu skaitā. Kurbada transportētais spēkrats ir vēl retāks. Ikoniskās spāņu sacīkšu trases vārdā nosauktā kupeja pieejama vien 90 eksemplāros, un tikai ekskluzīvā Horizon Blue zilā krāsā. Rindas sešcilindru dzinējs attīsta 340 ZS jaudu, kas nonāk 19 collu melni matētos aizmugurējos riteņos. Līdz ar to var pārliecinoši apgalvot, ka Toyota Supra stāsts nebūt nav galā, un kas vainas, ja jaunais enciklopēdijas sējums aizsākts kopā ar bavāriešiem? Varbūt kādudien tajā atradīsies vieta Targa virsbūvei un pat manuālajai pārnesumkārbai….

Image modal

Privātuma politika

1. Ievads

SIA “KURBADS UN KO” turpmāk – Pārzinis), interneta vietnē www.kurbads.lv (turpmāk – Vietne) veic tādu personas datu apstrādi, kuri ir iegūti no datu subjekta – Vietnes lietotāja (turpmāk – Lietotājs).

Pārzinis rūpējas par Lietotāja privātumu un personas datu aizsardzību, ievēro Lietotāju tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem - Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Regula) un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.

Ņemot vērā minēto, Pārzinis ir izstrādājis šo privātuma politiku, ar mērķi sniegt Lietotājam Regulā paredzēto informāciju. 

Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Lietotājs sniedz personas datus (Vietnē, papīra formātā, klātienē, vai telefoniski).

Pārzinis patur tiesības jebkurā brīdī mainīt šos noteikumus. Vietnes apmeklētāja pienākums ir patstāvīgi pārbaudīt Vietnes saturu, lai iepazītos ar noteikumu izmaiņām.

2. Pārziņa identitāte un kontaktinformācija

Pārzinis ir SIA “KURBADS UN KO", PVN reģ. Nr. LV50003264331. Pārziņa adrese ir Mazjumpravas iela 24, Rīga, LV-1063, mājaslapa – www.kurbads.lv, e-pasts - kurbads@kurbads.lv, tālrunis –  +371 67803311.

3. Personas datu apstrādes nolūki, kā arī apstrādes juridiskais pamats

Ja Lietotājs Pārzinim iesniedz savus personu datus, telefoniski, izmantojot Vietnes kontaktformas, e-pastu vai cita veida pastu, mēs saglabājam un izmantojam šo informāciju, lai izpildītu vai noslēgtu attiecīgu pakalpojumu sniegšanas līgumu, tai skaitā, klienta identificēšanai; līguma sagatavošanai un noslēgšanai; pakalpojumu sniegšanai (līguma saistību izpildei); klientu apkalpošanai; iebildumu izskatīšanai un apstrādei; klientu lojalitātes celšanai; maksājumu un norēķinu administrēšanai; parādu atgūšanai un piedziņai; faktu pierādīšanai, mājaslapas uzturēšanai un darbības uzlabošanai; biznesa plānošanai un analītikai; plānošanai un uzskaitei. Tāpat, mēs šos datus apstrādāsim informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā.

Datu apstrādes tiesiskais pamati ir līguma noslēgšanai un izpildei, normatīvo aktu izpildei, saskaņā ar Klienta - datu subjekta piekrišanu, mūsu likumīgās (leģitīmās) intereses (piemēram, pārbaudīt Klienta identitāti pirms līguma noslēgšanas; nodrošināt līguma saistību izpildi; analizēt mājaslapas lietojumu darbību, nodrošināt pakalpojumu sniegšanas efektivitāti, utt.

4. Personas datu kategorijas

Personas datu kategorijas – vārds, uzvārds, personas kods, e-pasta vai pasta adrese, IP adrese, tālruņa numurs, ziņojama vai vēstules saturs, utt.

5. Personas datu saņēmēju kategorijas

Dati tiek izpausti tiem Pārziņa darbiniekiem, kam tie ir nepieciešami tiešo pienākumu veikšanai, lai izpildītu vai noslēgtu attiecīgu pakalpojumu sniegšanas līgumu.

Iegūstot un izmantojot personu datus, mēs daļēji izmantojam ārējo pakalpojumu sniedzēju pakalpojumus, kuri saskaņā ar līgumu stingri ievēro mūsu norādījumus un kurus mēs pirms pakalpojuma izmantošanas un arī turpmāk pastāvīgi kontrolējam.

6. Datu subjektu kategorijas

Datu subjektu kategorijas – Pārziņa esošie, bijušie un potenciālie klienti, kā arī citas personas, kas izsaka vēlmi sazināties ar Pārzini.

7. Datu nodošana ārpus Latvijas

Saņemtos datus nav plānots ārpus Latvijas, Eiropas Savienības vai Eiropas ekonomiskās zonas, kā arī netiks nodoti nevienai starptautiskai organizācijai. Tai pašā laikā, ņemot vērā, ka Vietne ir saistīta ar Google un Facebook servisiem, Pārzinis nevar garantēt, ka minētie uzņēmumi datus nenodos ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas ekonomiskās zonas.

8. Datu glabāšanas ilgums

Mēs apstrādājam un glabājam Lietotāja personas datus, kamēr kādai no pusēm pastāv juridisks pienākums datus glabāt.

Pēc tam, kad minētie apstākļi izbeidzas, un ja norādījumos par datu aizsardzību nav minēts citādi, mēs personu datus izdzēšam vēlākais trīs mēnešus pēc tam, kad vairs nav spēkā sākotnējais datu saglabāšanas iemesls, izņemot gadījumus, ja mūsu tiesiskais pienākums ir arī turpmāk saglabāt šos datus (piemēram, bet ne tikai, grāmatvedības uzskaites vai tiesvedības vajadzībām).

9. Datu subjekta piekļuve personas datiem

Datu subjektam ir tiesības mēneša laikā no attiecīga pieprasījuma iesniegšanas dienas saņemt piekļuvi datu subjekta personas datiem.

Lietotājs var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu rakstveida formā klātienē, Pārziņa juridiskajā adresē (uzrādot personu apliecinošu dokumentu), pa pastu, vai e-pasta veidā, parakstot ar drošu elektronisko parakstu;

Saņemot Lietotāja pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu, Pārzinis pārliecinās par Lietotāja identitāti, izvērtē pieprasījumu un izpilda to saskaņā ar normatīvajiem aktiem.

Lietotājam ir tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa datu apstrādi, tiesības pieprasīt piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt Pārzinim veikt to papildināšanu, labošanu vai dzēšanu, apstrādes ierobežošanu vai tiesības iebilst pret apstrādi, ciktāl šīs tiesības nav pretrunā ar datu apstrādes mērķi (līgumu noslēgšana vai izpilde).

Datu subjektam nav tiesību saņemt informāciju, ja šo informāciju aizliegts izpaust saskaņā ar likumu nacionālās drošības, valsts aizsardzības, sabiedrības drošības, krimināltiesību jomā, kā arī nolūkā nodrošināt valsts finanšu intereses nodokļu lietās vai finanšu tirgus dalībnieku uzraudzību un makroekonomisko analīzi.

10. Sīkdatņu apstrāde

Vietnē tiek vākti dati par Vietnes apmeklētājiem, tādējādi gūstot iespēju Vietnes uzturētājam izvērtēt, cik noderīga ir Vietne, un kā to varētu uzlabot.

Pārzinis nemitīgi pilnveido Vietni, ar mērķi, uzlabot tās lietošanu, tāpēc Pārzinim ir jāzina, kāda informācija ir svarīga Vietnes apmeklētājiem, cik bieži viņi šo Vietni apmeklē, kādas ierīces un pārlūkprogrammu viņi izmanto, no kāda reģiona nāk apmeklētāji, un kādu saturu vislabprātāk lasa.

Pārzinis izmanto sistēmu Google Analytics, kas ļauj Pārzinim analizēt, kā apmeklētāji izmanto Vietni. Par to, kā darbojas Google Analytics pamatprincipi, iespējams uzzināt Google mājas lapā https://support.google.com/analytics/answer/1012034?hl=lten&ref_topic=6157800. Pārzinis izmanto savāktos datus savās tiesiskajās interesēs, lai uzlabotu izpratni par Vietnes apmeklētāju vajadzībām un uzlabotu pieejamību Pārziņa publiskotajai informācijai. Apmeklētājs jebkurā laikā var pārtraukt datu vākšanu Google Analytics, kā tas ir aprakstīts šeit: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/.

Serveris, kurā izvietota Vietne, var reģistrēt apmeklētāja nosūtītos pieprasījumus (izmantotā ierīce, pārlūkprogramma, IP adrese, piekļuves datums un laiks). Šajā punktā minētie dati tiek izmantoti tehniskiem nolūkiem: lai nodrošinātu Vietnes pienācīgu funkcionēšanu un drošību un izmeklētu iespējamos drošības incidentus. Šajā punktā minēto datu vākšanas pamats ir Pārziņa tiesiskā interese nodrošināt Vietnes tehnisku pieejamību un integritāti.

Sīkdatnes ir nelieli faili, kurus, katru reizi, kad apmeklētājs apmeklē Vietni, pārlūkprogramma saglabā apmeklētāja datorā tādā apmērā, kā norādīts apmeklētāja datora pārlūkprogrammas iestatījumos. Atsevišķas sīkdatnes tiek izmantotas, lai atlasītu un piemērotu apmeklētājam piedāvājamo informāciju un reklāmas, pamatojoties uz saturu, ko apmeklētājs aplūkojis agrāk, un tādējādi veidotu apmeklētājiem Vietnes lietošanu vienkāršu, ērtu un individuāli piemērotu. Papildu informāciju par sīkdatnēm, kā arī to dzēšanu un pārvaldīšanu, var iegūt mājaslapā www.aboutcookies.org

Vietne izmanto sīkdatnes, lai vāktu lietotāja IP adreses un pārlūkošanas informāciju un ļautu Vietnei atcerēties apmeklētāja izvēli. Sīkdatnes ļauj Pārzinim sekot līdzi Vietnes datu plūsmai un lietotāju mijiedarbībai ar Vietni – Pārzinis izmanto šos datus, lai analizētu apmeklētāju uzvedību un uzlabotu Vietni. Sīkdatņu izmantošanas tiesiskais pamats ir Pārziņa leģitīmā interese nodrošināt Vietnes funkcionalitāti, pieejamību un integritāti.

Apmeklētājs var kontrolēt un/vai dzēst sīkdatnes pēc savas izvēles. Plašāka informācija par šo procesu ir pieejama šeit www.aboutcookies.org. Apmeklētājs var izdzēst visas sīkdatnes, kuras ir viņa datorā, un lielāko daļu pārlūkprogrammu var iestatīt tā, lai tiktu bloķēta sīkdatņu ievietošana datorā. Apmeklētājs var atteikties no sīkdatnēm pārlūkprogrammas izvēlnē vai https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Lai veiktu nepieciešamos uzstādījumus, apmeklētājam nepieciešams iepazīties ar savas pārlūkprogrammas noteikumiem. Sīkdatņu bloķēšanas gadījumā apmeklētājam manuāli būs jāpielāgo iestatījumi ikreiz, kad tiks apmeklēta Vietne, turklāt pastāv iespējamība, ka daži pakalpojumi un funkcijas nedarbosies.

Statistikas datiem par Vietnes apmeklētājiem var piekļūt tikai tie Pārziņa darbinieki, kuri ir atbildīgi par tādu datu analīzi.

Ja nav noteikts citādi, sīkdatnes tiek glabātas, kamēr tiek izpildīta darbība, kādam nolūkam tās vāktas, un pēc tam tās tiek dzēstas.

Gadījumā ja Pārziņa Vietnē ir paraudzēta foruma vai komentāru iespēja, šādā gadījumā, Vietnē tiek saglabāti IP adrese, kā arī dati, ko norādījis pats apmeklētājs. Sīkdatnes, kas satur šos datus, Jūsu ērtībām (lai nākamreiz nebūtu jāraksta pa jaunu) var tikt saglabātas vienu gadu.


Nodrošina
SĪKDATNES NOSAUKUMS
IZMANTOŠANAS NOLŪKS
UZGLABĀŠANAS ILGUMS
Google Analytics
_ga
Izmanto, lai noteiktu tīmekļa vietnes unikālos apmeklētājus, piešķirot katram nejaušā kārtībā ģenerētu identifikatoru (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
2 gadus no izveidošanas
Google Analytics
_gid
Izmanto, lai noteiktu tīmekļa vietnes unikālos apmeklētājus (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
24 stundas no izveidošanas
Google Analytics
_gat_UA-39952253-1
Izmanto, lai samazinātu Google reģistrēto datu apjomu, ja ir liels lietotāju skaits tīmekļa vietnē (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
1 minūti no izveidošanas

11. Trešo personu tīmekļa vietnes

Mēs, iespējams, sadarbosimies ar trešajām personām, kas ir pilnvaroti ievietot trešo personu sīkdatnes mūsu vietnēs vai mūsu pakalpojumus, lietotnēs un rīkos ar jūsu piekrišanu. Šie pakalpojumu sniedzēji ļauj mums nodrošināt jums labāku, ātrāku un drošāku tīmekļa vietnes lietošanas pieredzi. Ievērojiet, ka uz trešo personu sīkdatnēm attiecas trešo personu privātuma politika, tāpēc mēs neuzņemamies nekādu atbildību par šīm privātuma politikām.

Vietnē ir uzstādīts rīks "Facebook pixel". Šī rīka izmantošanas mērķis ir satura un reklāmu pielāgošana Facebook lietotājiem. Lai uzzinātu vairāk par Facebook privātuma politiku, noklikšķinot šeit https://www.facebook.com/about/privacy/. Tāpat jūs varat izmainīt reklāmas iestatījumus savā Facebook profilā.

12. Tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei

Datu subjektam ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei (Datu valsts inspekcijai). Dokumentus Datu valsts inspekcijā pieņem, izmantojot pastu, elektronisko pastu (ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus), kā arī tos var atstāt Blaumaņa ielā 11/13, Rīgā, 1.stāva pastkastē. Datu valsts inspekcija pieņem elektroniskā pasta sūtījumus, kas saņemti uz elektroniskā pasta adresi info@dvi.gov.lv.

13. Privātuma politikas spēkā esamība

Mēs paturam tiesības laiku pa laikam izmainīt un papildināt šīs privātuma politikas saturu, lai precizētu aprakstu tam, kā mēs apstrādājam jūsu datus.

Ņemot vērā minēto, aicinām regulāri pārskatīt šo privātuma politiku, lai Jūs būtu lietas kursā par Jūsu personas datu apstrādi Vietnē.