L
L
O
O
A
A
D
D
I
I
N
N
G
G
auto transporta pārvadāšana
Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image

Amerikāņu muskuļauto Nr.2 ir vienkāršs uzbūvē, kas arī nodrošinājis tam veiksmīgu karjeru. Un ja reiz Kurbads klasisko automašīnu “garāžā” pabijis ikoniskais Pony car - Ford Mustang, turklāt ne viens vien, nedrīkstam paiet garām tā galvenajam sāncensim Chevrolet Camaro.

Tuxedo Black jeb “smokinga melns” 1967. gada eksemplārs Super Sport komplektācijā lieliski ilustrē General Motors centienus nokost pēc iespējas lielāku gabalu no muskuļauto pīrāga - un, ja tas neizdotos, tad vismaz neļaut visu pīrāgu aprīt Fordam vienam pašam. Un pīrāgs izrādījās pamatīgs. Ja Chevrolet pirmajā gadā izdevās pārdot 220 000 Camaro, kas uzskatāms par nesliktu rezultātu, tad Ford 1967. gadā vien apspēlēja GM ar 480 000 “poniju”. Nemaz nerunājot par to, ka tajos divos gados, kamēr General Motors prātoja, ko vispār iesākt, Ford paspēja pārdot 1,3 miljonus “mustangu”.

Tuxedo Black jeb “smokinga melns” 1967. gada eksemplārs Super Sport komplektācijā lieliski ilustrē General Motors centienus nokost pēc iespējas lielāku gabalu no muskuļauto pīrāga.

Lai gan General Motors uz Mustang fenomenu noreaģēja daudz veiklāk nekā Chrysler korporācija, kuras Dodge Challenger iznāca vien 60. gadu beigās, tātad septiņus gadus pēc Mustang, Camaro projekts tik un tā tika īstenots steigā. GM vadība laikus aptvēra, ka Chevrolet Corvair ar dzinēju aizmugurē un “Unsafe at Any Speed” reputāciju (pēc tāda paša nosaukuma grāmatas) nespēs turēt līdzi vieglā Mustang riksim pat it kā sportiskajā Monza variantā. Corvair plānam nederēja arī tāpēc, ka tajā nebija vietas astoņcilindru dzinējiem. Savukārt tehniski it kā piemērotākā Chevrolet Nova (motors priekšā, velkošie rati aizmugurē) uz Mustang fona izskatījās drīzāk pēc veterinārārsta transportlīdzekļa. Ziņas par to, ka General Motors gatavo konkurentu Mustang, uzpeldēja jau 1965. gadā, turklāt bija zināms, ka tas būs tieši Chevrolet, nevis, piemēram, Pontiac vai Plymouth.

Photo
Photo

Kas, pie velna, ir Camaro?

Lai pievērstu jaunumam pēc iespējas lielāku uzmanību, General Motors izvērsa tiem laikiem nepieredzēti inovatīvu PR kampaņu. Vispirms tika izplatīts kaut kas līdzīgs mūsdienu fake news par to, ka jaunais modelis it kā saukšoties Panther. Tad prese Detroitā tika saaicināta uz preses konferenci, kas ar tālruņa līniju palīdzību konferences zvanā tika savienota ar četrpadsmit citām pilsētām. Gluži kā mūsdienu attālinātās videoprezentācijās, tikai bez attēla. Visbeidzot tika paziņots, ka jaunais modelis, ievērojot tradīciju piešķirt automašīnām nosaukumus, kas sākas ar C, tomēr sauksies Camaro. Kad žurnālisti apjautājās, kas ir Camaro, viņi saņēma atbildi, ka tas esot “mazs, negants zvērēns, kas ēd mustangus.”

Patiesībā Camaro vārds izrādījās pasmelts no franču - angļu slenga vārdnīcas, saskaņā ar kuru nozīmēja draugu, biedru vai uzticamu paziņu. Lai gan žurnāls Car And Driver pirmajā automašīnas testā indīgi atzīmēja, ka neviens no viņu franču draugiem nekad nav dzirdējis šādu vārdu (tas skanot drīzāk spāniski), publikai iepatikās nosaukuma fonētiskā līdzība ar franču Camarade un angļu Comrade. Chevrolet Camaro bija dzimis, un tāds arī palika sešdesmit gadus un sešas modeļu paaudzes. Labāk nemeklējiet Camaro nozīmi spāņu valodā - vienīgais, ko atradīsit, būs kaut kas par garnelēm.

Slēptās “acis”

Pirmās paaudzes Camaro dizains bija izveidots labākajās 60. gadu tradīcijās - garš motorpārsegs, pietiekami garš, lai zem tā atrastos vieta arī lielajiem V8 motoriem, īsa aizmugure, izteikti arkveida pakaļējie spārni, divas durvis, velvēti arku paplašinājumi, un divi nevienāda izmēra starmešu pāri. Atšķirībā no Lī Jakokas vadītās Mustang komandas General Motors pārlieku neiespringa uz specifiska stila izstrādi, tāpēc pirmais Camaro iznāca ārkārtīgi līdzīgs Plymouth Barracuda, sporta automašīnai, kas iznāca vēl pirms Mustang, bet ko pirmais īstenais ponijauto, kā tautā saka, “apēda bez sāls”.

Noslēpumainā izskata slēptie lukturi jeb hidden headlights parādījās reizē ar vienu no daudzajām rūpnīcas opcijām RS jeb Rally Sport, un bija pieejami arī SS jeb Super Sport. Kopumā bija iespējamas apmēram 80 dažādas ražotāja Camaro variācijas, kam jāpieskaita vēl četri desmiti no dīleriem. Tas nozīmē, ka minētajos 220 tūkstošos varētu būt ļoti grūti atrast divus pilnībā identiskus automobiļus. Šis eksemplārs, piemēram, aprīkots ar četriem jaunākas paaudzes papildus rādītājiem, kā arī Hurst Blackjack īsgājiena pārnesumkārbas sviru. Fisher Body emblēmas uz sliekšņiem norāda, ka Camaro virsbūve izgatavota General Motors sastāvā iekļautā karosēriju uzņēmuma rūpnīcā.

Drošības mašīna bez jumta

Tomēr SS īpašā daba nesakņojas slēptajos lukturus. Topa komplektāciju Camaro tika ražoti tikai ar V8 dzinējiem, un 350 kubikcollu jeb 5,7 litru agregāts bija mazākais no tiem. Lai gan tā jauda tuvojās 300 ZS, bija iespējams izvēlēties arī 6,5 litru big - block V8, kas attīstīja 325 - 375 bhp jeb līdz pat 380 metriskajiem zirgspēkiem. Viena no spilgtākajām lappusēm Camaro SS vēsturē ir speciāli būvēts kabriolets pace car jeb drošības mašīnas uzdevumam Indianapolis 500 sacīkstēs. Lai gan internets nereti apgalvo, ka vēlāk tika uzbūvētas 100 pace - car kopijas pārdošanai klientiem, tā īsti nav taisnība. Chevrolet neizgatavoja kopijas jeb replikas, vienkārši Indianapolis Motor Speedway saņēma simts šādus automobiļus, kas vēlāk tika izpārdoti kā lietoti spēkrati. Bet kopumā Camaro ar nolaižamo jumtu nebaudīja pārlieku lielu popularitāti. 1967. gadā bez jumta bija tikai 25 141 Camaro.

Esi vienkāršāks, un tauta tevi sapratīs

Zīmīgi, ka par Camaro konstrukciju avotos atrodams daudz mazāk informācijas nekā par dzinējiem un neskaitāmajām opcijām. Tam ir vienkāršs izskaidrojums - vienkārši nav nekā daudz, par ko runāt. Pēc vilšanās ar Corvair, ko Chevrolet bija iecerējis izveidot par amerikāņu Volkswagen, General Motors izvēlējās primitīvu šasiju ar priekšējo palīgrāmi un priekšējām disku bremzēm. Līdz pat 70. gadu naftas krīzei amerikāņu publiku vairāk interesēja masīva jauda nekā izsmalcināta vadāmība un augstvērtīgi tehniskie risinājumi. Pirmā “spieduma” Camaro jau 1968. gadā tika plaši modernizēts, papildinot virsbūvi ar Astro Ventilation kanāliem vēdlodziņu vietā, un tamlīdzīgi, taču būtībā tas palika tas pats automobilis, par 70% unificēts ar Chevrolet Nova, ieskaitot lokšņu atsperes aizmugurē. Lai gan Chevrolet Camaro nekļuva par eksporta hītu, to ražoja arī ārpus ASV, tostarp Dienvidamerikā un pat Eiropā. Viena no neparastākajām ražotnēm bija General Motors rūpnīca Šveicē, kas īslaicīgi ražoja Camaro kupejas ar 4,6 litru dzinēju, samazinātu jaudu un paplašinātu drošības aprīkojumu.

1967.gada Chevrolet Camaro ar rindas sešcilindru motoru maksāja 2466 ASV dolāru. Laika gaitā šī ikoniskā muskuļauto vērtība ir ievērojami mainījusies, un šodien, atkarībā no modeļa gada, stāvokļa un aprīkojuma, labi saglabātu eksemplāru iespējams iegādāties par 25 000–35 000 ASV dolāru. Ja Camaro vai cita ekskluzīva, retro, sporta vai kolekcijas automašīna nonāk Kurbads rokās, mēs nodrošinām rūpīgu un uzticamu transportēšanu gan Baltijā, gan Eiropas Savienības valstīs, izmantojot slēgtus vai atvērtus autovedējus. Šāds auto var kļūt par īpašu dārgumu jebkurā kolekcijā.

1967.gadā Chevrolet Camaro ar rindas sešcilindru motoru maksāja 2466 ASV dolāru, bet mūsdienās tā cena ievērojami svārstās atkarībā no izlaiduma gada, tehniskā stāvokļa, opcijām un nobraukuma. Atrast labi saglabātu Camaro eksemplāru par 25 000 - 35 000 ASV dolāru vai pat mazāk nav sarežģīti, un, ja šāda vai līdzīga ekskluzīvā, sporta, retro vai kolekcijas automašīna nonāk Kurbads rokās, mēs nodrošinām tās rūpīgu un drošu transportēšanu gan Baltijā, gan Eiropā.

 

Image modal

Privātuma politika

1. Ievads

SIA “KURBADS UN KO” turpmāk – Pārzinis), interneta vietnē www.kurbads.lv (turpmāk – Vietne) veic tādu personas datu apstrādi, kuri ir iegūti no datu subjekta – Vietnes lietotāja (turpmāk – Lietotājs).

Pārzinis rūpējas par Lietotāja privātumu un personas datu aizsardzību, ievēro Lietotāju tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem - Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Regula) un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.

Ņemot vērā minēto, Pārzinis ir izstrādājis šo privātuma politiku, ar mērķi sniegt Lietotājam Regulā paredzēto informāciju. 

Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Lietotājs sniedz personas datus (Vietnē, papīra formātā, klātienē, vai telefoniski).

Pārzinis patur tiesības jebkurā brīdī mainīt šos noteikumus. Vietnes apmeklētāja pienākums ir patstāvīgi pārbaudīt Vietnes saturu, lai iepazītos ar noteikumu izmaiņām.

2. Pārziņa identitāte un kontaktinformācija

Pārzinis ir SIA “KURBADS UN KO", PVN reģ. Nr. LV50003264331. Pārziņa adrese ir Mazjumpravas iela 24, Rīga, LV-1063, mājaslapa – www.kurbads.lv, e-pasts - kurbads@kurbads.lv, tālrunis –  +371 67803311.

3. Personas datu apstrādes nolūki, kā arī apstrādes juridiskais pamats

Ja Lietotājs Pārzinim iesniedz savus personu datus, telefoniski, izmantojot Vietnes kontaktformas, e-pastu vai cita veida pastu, mēs saglabājam un izmantojam šo informāciju, lai izpildītu vai noslēgtu attiecīgu pakalpojumu sniegšanas līgumu, tai skaitā, klienta identificēšanai; līguma sagatavošanai un noslēgšanai; pakalpojumu sniegšanai (līguma saistību izpildei); klientu apkalpošanai; iebildumu izskatīšanai un apstrādei; klientu lojalitātes celšanai; maksājumu un norēķinu administrēšanai; parādu atgūšanai un piedziņai; faktu pierādīšanai, mājaslapas uzturēšanai un darbības uzlabošanai; biznesa plānošanai un analītikai; plānošanai un uzskaitei. Tāpat, mēs šos datus apstrādāsim informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā.

Datu apstrādes tiesiskais pamati ir līguma noslēgšanai un izpildei, normatīvo aktu izpildei, saskaņā ar Klienta - datu subjekta piekrišanu, mūsu likumīgās (leģitīmās) intereses (piemēram, pārbaudīt Klienta identitāti pirms līguma noslēgšanas; nodrošināt līguma saistību izpildi; analizēt mājaslapas lietojumu darbību, nodrošināt pakalpojumu sniegšanas efektivitāti, utt.

4. Personas datu kategorijas

Personas datu kategorijas – vārds, uzvārds, personas kods, e-pasta vai pasta adrese, IP adrese, tālruņa numurs, ziņojama vai vēstules saturs, utt.

5. Personas datu saņēmēju kategorijas

Dati tiek izpausti tiem Pārziņa darbiniekiem, kam tie ir nepieciešami tiešo pienākumu veikšanai, lai izpildītu vai noslēgtu attiecīgu pakalpojumu sniegšanas līgumu.

Iegūstot un izmantojot personu datus, mēs daļēji izmantojam ārējo pakalpojumu sniedzēju pakalpojumus, kuri saskaņā ar līgumu stingri ievēro mūsu norādījumus un kurus mēs pirms pakalpojuma izmantošanas un arī turpmāk pastāvīgi kontrolējam.

6. Datu subjektu kategorijas

Datu subjektu kategorijas – Pārziņa esošie, bijušie un potenciālie klienti, kā arī citas personas, kas izsaka vēlmi sazināties ar Pārzini.

7. Datu nodošana ārpus Latvijas

Saņemtos datus nav plānots ārpus Latvijas, Eiropas Savienības vai Eiropas ekonomiskās zonas, kā arī netiks nodoti nevienai starptautiskai organizācijai. Tai pašā laikā, ņemot vērā, ka Vietne ir saistīta ar Google un Facebook servisiem, Pārzinis nevar garantēt, ka minētie uzņēmumi datus nenodos ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas ekonomiskās zonas.

8. Datu glabāšanas ilgums

Mēs apstrādājam un glabājam Lietotāja personas datus, kamēr kādai no pusēm pastāv juridisks pienākums datus glabāt.

Pēc tam, kad minētie apstākļi izbeidzas, un ja norādījumos par datu aizsardzību nav minēts citādi, mēs personu datus izdzēšam vēlākais trīs mēnešus pēc tam, kad vairs nav spēkā sākotnējais datu saglabāšanas iemesls, izņemot gadījumus, ja mūsu tiesiskais pienākums ir arī turpmāk saglabāt šos datus (piemēram, bet ne tikai, grāmatvedības uzskaites vai tiesvedības vajadzībām).

9. Datu subjekta piekļuve personas datiem

Datu subjektam ir tiesības mēneša laikā no attiecīga pieprasījuma iesniegšanas dienas saņemt piekļuvi datu subjekta personas datiem.

Lietotājs var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu rakstveida formā klātienē, Pārziņa juridiskajā adresē (uzrādot personu apliecinošu dokumentu), pa pastu, vai e-pasta veidā, parakstot ar drošu elektronisko parakstu;

Saņemot Lietotāja pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu, Pārzinis pārliecinās par Lietotāja identitāti, izvērtē pieprasījumu un izpilda to saskaņā ar normatīvajiem aktiem.

Lietotājam ir tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa datu apstrādi, tiesības pieprasīt piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt Pārzinim veikt to papildināšanu, labošanu vai dzēšanu, apstrādes ierobežošanu vai tiesības iebilst pret apstrādi, ciktāl šīs tiesības nav pretrunā ar datu apstrādes mērķi (līgumu noslēgšana vai izpilde).

Datu subjektam nav tiesību saņemt informāciju, ja šo informāciju aizliegts izpaust saskaņā ar likumu nacionālās drošības, valsts aizsardzības, sabiedrības drošības, krimināltiesību jomā, kā arī nolūkā nodrošināt valsts finanšu intereses nodokļu lietās vai finanšu tirgus dalībnieku uzraudzību un makroekonomisko analīzi.

10. Sīkdatņu apstrāde

Vietnē tiek vākti dati par Vietnes apmeklētājiem, tādējādi gūstot iespēju Vietnes uzturētājam izvērtēt, cik noderīga ir Vietne, un kā to varētu uzlabot.

Pārzinis nemitīgi pilnveido Vietni, ar mērķi, uzlabot tās lietošanu, tāpēc Pārzinim ir jāzina, kāda informācija ir svarīga Vietnes apmeklētājiem, cik bieži viņi šo Vietni apmeklē, kādas ierīces un pārlūkprogrammu viņi izmanto, no kāda reģiona nāk apmeklētāji, un kādu saturu vislabprātāk lasa.

Pārzinis izmanto sistēmu Google Analytics, kas ļauj Pārzinim analizēt, kā apmeklētāji izmanto Vietni. Par to, kā darbojas Google Analytics pamatprincipi, iespējams uzzināt Google mājas lapā https://support.google.com/analytics/answer/1012034?hl=lten&ref_topic=6157800. Pārzinis izmanto savāktos datus savās tiesiskajās interesēs, lai uzlabotu izpratni par Vietnes apmeklētāju vajadzībām un uzlabotu pieejamību Pārziņa publiskotajai informācijai. Apmeklētājs jebkurā laikā var pārtraukt datu vākšanu Google Analytics, kā tas ir aprakstīts šeit: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/.

Serveris, kurā izvietota Vietne, var reģistrēt apmeklētāja nosūtītos pieprasījumus (izmantotā ierīce, pārlūkprogramma, IP adrese, piekļuves datums un laiks). Šajā punktā minētie dati tiek izmantoti tehniskiem nolūkiem: lai nodrošinātu Vietnes pienācīgu funkcionēšanu un drošību un izmeklētu iespējamos drošības incidentus. Šajā punktā minēto datu vākšanas pamats ir Pārziņa tiesiskā interese nodrošināt Vietnes tehnisku pieejamību un integritāti.

Sīkdatnes ir nelieli faili, kurus, katru reizi, kad apmeklētājs apmeklē Vietni, pārlūkprogramma saglabā apmeklētāja datorā tādā apmērā, kā norādīts apmeklētāja datora pārlūkprogrammas iestatījumos. Atsevišķas sīkdatnes tiek izmantotas, lai atlasītu un piemērotu apmeklētājam piedāvājamo informāciju un reklāmas, pamatojoties uz saturu, ko apmeklētājs aplūkojis agrāk, un tādējādi veidotu apmeklētājiem Vietnes lietošanu vienkāršu, ērtu un individuāli piemērotu. Papildu informāciju par sīkdatnēm, kā arī to dzēšanu un pārvaldīšanu, var iegūt mājaslapā www.aboutcookies.org

Vietne izmanto sīkdatnes, lai vāktu lietotāja IP adreses un pārlūkošanas informāciju un ļautu Vietnei atcerēties apmeklētāja izvēli. Sīkdatnes ļauj Pārzinim sekot līdzi Vietnes datu plūsmai un lietotāju mijiedarbībai ar Vietni – Pārzinis izmanto šos datus, lai analizētu apmeklētāju uzvedību un uzlabotu Vietni. Sīkdatņu izmantošanas tiesiskais pamats ir Pārziņa leģitīmā interese nodrošināt Vietnes funkcionalitāti, pieejamību un integritāti.

Apmeklētājs var kontrolēt un/vai dzēst sīkdatnes pēc savas izvēles. Plašāka informācija par šo procesu ir pieejama šeit www.aboutcookies.org. Apmeklētājs var izdzēst visas sīkdatnes, kuras ir viņa datorā, un lielāko daļu pārlūkprogrammu var iestatīt tā, lai tiktu bloķēta sīkdatņu ievietošana datorā. Apmeklētājs var atteikties no sīkdatnēm pārlūkprogrammas izvēlnē vai https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Lai veiktu nepieciešamos uzstādījumus, apmeklētājam nepieciešams iepazīties ar savas pārlūkprogrammas noteikumiem. Sīkdatņu bloķēšanas gadījumā apmeklētājam manuāli būs jāpielāgo iestatījumi ikreiz, kad tiks apmeklēta Vietne, turklāt pastāv iespējamība, ka daži pakalpojumi un funkcijas nedarbosies.

Statistikas datiem par Vietnes apmeklētājiem var piekļūt tikai tie Pārziņa darbinieki, kuri ir atbildīgi par tādu datu analīzi.

Ja nav noteikts citādi, sīkdatnes tiek glabātas, kamēr tiek izpildīta darbība, kādam nolūkam tās vāktas, un pēc tam tās tiek dzēstas.

Gadījumā ja Pārziņa Vietnē ir paraudzēta foruma vai komentāru iespēja, šādā gadījumā, Vietnē tiek saglabāti IP adrese, kā arī dati, ko norādījis pats apmeklētājs. Sīkdatnes, kas satur šos datus, Jūsu ērtībām (lai nākamreiz nebūtu jāraksta pa jaunu) var tikt saglabātas vienu gadu.


Nodrošina
SĪKDATNES NOSAUKUMS
IZMANTOŠANAS NOLŪKS
UZGLABĀŠANAS ILGUMS
Google Analytics
_ga
Izmanto, lai noteiktu tīmekļa vietnes unikālos apmeklētājus, piešķirot katram nejaušā kārtībā ģenerētu identifikatoru (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
2 gadus no izveidošanas
Google Analytics
_gid
Izmanto, lai noteiktu tīmekļa vietnes unikālos apmeklētājus (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
24 stundas no izveidošanas
Google Analytics
_gat_UA-39952253-1
Izmanto, lai samazinātu Google reģistrēto datu apjomu, ja ir liels lietotāju skaits tīmekļa vietnē (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
1 minūti no izveidošanas

11. Trešo personu tīmekļa vietnes

Mēs, iespējams, sadarbosimies ar trešajām personām, kas ir pilnvaroti ievietot trešo personu sīkdatnes mūsu vietnēs vai mūsu pakalpojumus, lietotnēs un rīkos ar jūsu piekrišanu. Šie pakalpojumu sniedzēji ļauj mums nodrošināt jums labāku, ātrāku un drošāku tīmekļa vietnes lietošanas pieredzi. Ievērojiet, ka uz trešo personu sīkdatnēm attiecas trešo personu privātuma politika, tāpēc mēs neuzņemamies nekādu atbildību par šīm privātuma politikām.

Vietnē ir uzstādīts rīks "Facebook pixel". Šī rīka izmantošanas mērķis ir satura un reklāmu pielāgošana Facebook lietotājiem. Lai uzzinātu vairāk par Facebook privātuma politiku, noklikšķinot šeit https://www.facebook.com/about/privacy/. Tāpat jūs varat izmainīt reklāmas iestatījumus savā Facebook profilā.

12. Tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei

Datu subjektam ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei (Datu valsts inspekcijai). Dokumentus Datu valsts inspekcijā pieņem, izmantojot pastu, elektronisko pastu (ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus), kā arī tos var atstāt Blaumaņa ielā 11/13, Rīgā, 1.stāva pastkastē. Datu valsts inspekcija pieņem elektroniskā pasta sūtījumus, kas saņemti uz elektroniskā pasta adresi info@dvi.gov.lv.

13. Privātuma politikas spēkā esamība

Mēs paturam tiesības laiku pa laikam izmainīt un papildināt šīs privātuma politikas saturu, lai precizētu aprakstu tam, kā mēs apstrādājam jūsu datus.

Ņemot vērā minēto, aicinām regulāri pārskatīt šo privātuma politiku, lai Jūs būtu lietas kursā par Jūsu personas datu apstrādi Vietnē.