“Crazy Horse” atdzimis jaunā veidolā un atgriežas flotē ar 115. kārtas numuru
Crazy Horse ir atgriezies! Atdzimis jaunā veidolā un atgriežas flotē ar 115. kārtas numuru. “Trakais Zirgs” tiek uzticēts autovadītājam Valdim Repšam. Valdis ir vadījis 71. autovedēju, kura kabīni arī rotāja Trakā Zirga portrets, kas pirmo reizi tapa 2012. gadā. Saikne autovadītājam ar savu spēkratu ir svarīga un arī Valdis ir atradis kopīgu valodu ar slaveno indiāņu karotāju. “Valdis Kurbadā ir enerģijas lādiņš. Valdis vienmēr ir atvērts jauniem piedzīvojumiem un izaicinājumiem. Viņa bezbailīgā došanās pretī mērķim ir iemels kādēļ jauno autovēdēju, it īpaši rotātu ar indiāņu cilts vadoņa Crazy Horse tēlu, mēs uzticam tieši viņam!” komentē loģistikas vadītājs Toms Hartmanis
Iepriekšējais autovedējs bija aprīkots ar “Variotrans” tipa piekabi, savukārt jaunais Mercedes-Benz Actros ir aprīkots ar “Intago” tipa piekabi, kas dod iespēju uzkraut platākas un smagākas automašīnas. Jaunos autovedējus izvēlamies komplektēt papildus ar drošības “sētiņām”, radot drošus kraušanās apstākļus autovadītājiem. Pateicoties izcilai ergonomikai, daudzām praktiskām standarta aprīkojumā iekļautajām funkcijām, tehnoloģijām un uz autovadītāju vērsto dizainu – Actros augstā kabīne ir radīta autovadītāju komfortam.
Indiāņu karotājs Trakais Zirgs, jeb Crazy Horse bija viens no ievērojamākajiem Amerikas iezemiešu neatkarības cīnītājiem. Crazy Horse atpazīstamību iemantoja ar pašaizliedzīgu cīņu pret baltajiem kolonistiem un vēlmi nosargāt savas lakotu cilts tradicionālo dzīvesvietu.
1874. gadā Crazy Horse uzzināja, ka ASV ģenerālis Kasters ievedis savus vīrus indiāņiem svētajos Melnajos Pauguros (Black Hills) un strautā atradis zeltu. Kasters bija ignorējis Laramī līgumu, kas paredzēja, ka šī zeme pieder Lakotas indiāņiem. Valdība izdeva pavēli indiāņiem palikt Siu rezervātā, bet Crazy Horse nepakļāvās pavēlei un sāka gatavot indiāņus kaujai. Pateicoties izcilām kaujas prasmēm un drosmīgai stratēģijas izvēlei, viņš uzvarēja kaujā, kurā indiāņu spēki bija tikai 1200 karotāju. Pēc šīs kaujas viņš apvienojās ar lielisko karotāju Sitting Bull pie Little Bighornas un pilnīgi sakāva ģenerāļa Kastera Septīto Kavalēriju. Šī bija viena no pēdējām lielajām indiāņu uzvarām, jo baltie cilvēki sāka izmantot aizvien nežēlīgākas metodes, lai iegūtu indiāņu zemi.
“Laikabiedri par Trako Zirgu vēlāk stāstīs, ka viņš bija labsirdīgs, kautrīgs un pieticīgs vīrs, kurš daudz laika pavada vientulībā. Karotājs esot bijis dāsns pret nabagiem, veciem cilvēkiem un bērniem.”
“Es nevaru ilgi sēdēt uz veciem lauriem, uzmanīgi vēroju pasaules auto grafikas tendences un tehnoloģijas, tāpēc piedāvāju partneriem arvien komplicētākus risinājumus. Tā pat kompānija Kurbads aug un attīstās un mēs kopā lēnām izkopjam izpratni, kā vajadzētu izskatīties jaunajiem autovedējiem. Esmu patiesi pateicīgs kompānijai par uzticēšanos un iespēju īstenot savas idejas un spējas. Rezultātā ar autovedēju grafisko noformējumu, manuprāt, varam konkurēt ar pasaules labākajiem paraugiem un ar paceltu galvu Kurbads var prezentēt sevi starptautiskajos auto šovos. Divi pēdējie autovedēji Aleksandrs Laime un Crazy Horse atšķirās ar to, ka virsbūves virsma jau simtprocentīgi ir parklāta ar grafisko zīmējumu un vēl ar to, ka varoņu attēlos arvien drosmīgāk tiek izmantota dzeltenā krāsa, kas ir otra korporatīvā krāsa. Dzeltenais ir pretkrāsa zilajam, tāpēc šīs krāsas izmantošana padara grafiku dzīvāku un izteiksmīgaku. Īsāk sakot, cīnāmies ar latviešu kautrīgumu un kļūstam arvien drosmīgāki!” komentē Alfreds Paulausks.
Leģendām un teiksmām apvīto Oglala cilts virsaiti, mēs iepazinām pirms septiņiem gadiem Džona Neiharta grāmatā “Runā Melnais Briedis”, un kopš tā brīža esam kļuvuši par nešķiramiem draugiem. Kā gribētos – mēnesnīcā pie viena ugunskura klausīties Trakā Zirga piedzīvojumu stāstus, tas tik būtu vakars, vai ne?